KJØPSVILKÅR
Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

SIKKERHET
Lev Mer tar seg retten til å heve kjøp om vi mistenker bedrageri/svindel.

FRAKT
Lev Mer har gratis frakt på alle ordre.
Ved retur må kunden selv betale fraktkostnader.

ORDREBEKREFTELSE
Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per e-post med informasjon om bestillingen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt kundeservicen vår snarest på post@lev-mer.no.

SALG OG TILBUD
Prisene på salgsvarer gjelder så lenge artikkelen finnes på lageret.
Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Kontakt da kundeservice om du ønsker å endre bestillingen eller ønsker å annullere restnoteringen.

Angrerett/retur gjelder ikke for tilbudsvarer.

TRANSPORT
Lev Mer sender alle pakker via posten. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden er Lev Mer ansvarlig. Du må også kontakte kundeservice på post@lev-mer.no angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur tilbake til DEHN DESIGN AS er det kunden som er betalingsansvarlig.

LEVERINGSBETINGELSER
Ordre kan forventes mottatt 2-5 dager etter at bestilling er lagt inn.

UAVHENTEDE PAKKER
Posten sender ut melding om ankommet pakke straks den ankommer ditt lokale postkontor. Dersom pakken ikke er hentet innen 14 dager, returneres den til oss.

Lev Mer forbeholder seg retten til å avkreve et gebyr dersom en sending ikke hentes. Dette gebyret dekker våre kostnader ved behandlingen av returen.

Uavhentede pakker med en verdi under kr 3000: Kr 150,- eks mva. i gebyr
Uavhentede pakker med en verdi over kr 3000: Kr 350,- eks mva. i gebyr

Å unnlate å hente pakken, er ikke det samme som å benytte seg av angreretten! Ønsker du å benytte deg av 14 dagers angrerett, ber vi deg hente ut pakken og kontakte kundesenteret for å få returinformasjon. Benytter du deg av denne retten, vil du kun måtte betale returfrakt til oss. Se mer informasjon under punktet «Angre på kjøpet»

PRIVATADRESSE SOM LEVERINGSADRESSE:
Oppgi ALLTID ditt mobilnummer. Nærmeste postkontor sender deg en sms når pakken har ankommet.
Dersom du oppgir feil leveringsadresse, og vi må omadressere leveringen din etter at varene er sendt fra vårt lager, vil du bli etterfakturert for dette. Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som du mottar ordrebekreftelsen på. Dersom du mailer oss korrekt adresse, og vi får korrigert adressen før varene forlater vårt lager, vil det ikke påløpe noe ekstra beløp.

BETALINGSVILKÅR
Lev Mer– ORG.NR. 995 421 690. Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt kommer i tillegg. Alle kjøp på våre nettsider betales via PayPal, les mer på www.paypal.com, eller via faktura (forskuddsbetaling) samt STRIPE.

RABATTER OG SALG
Prosentrabatter fra rabattkoder gjelder ikke på salgsvarer.

ANGREFRIST OG RETUR
Angrefristen er på 14 dager, etter Norsk lov. Vi anbefaler å sende e-post/brev, så har du det skriftlig. Når du angrer et kjøp bør du benytte skjemaet for angrerett. Det finner du her: Angreskjema

Angrerett/retur gjelder ikke for tilbudsvarer.

Slik returnerer du en ordre, eller deler av den, for å forholde deg til angrerett loven.

  • Kontakt oss, og gi beskjed om at du vil angre kjøpet.
  • Bruk ordre nr som «angre nummer».
  • Send ordren til oss. Du må selv dekke retur kostnadene. Pakker-sporing anbefales!
  • Etter at vi har mottatt ordren din vil du bli kreditert innen 14 dager ved angrerett.